PostNL kerstactie 2019

Met bijna 36.000 medewerkers is PostNL een van de grootste werk- en opdrachtgevers in Nederland, waarbij in totaal ongeveer 50.000 mensen betrokken zijn bij het bedrijf. Meer dan 70% van haar werkzaamheden wordt uitgevoerd door medewerkers die in dienst zijn bij PostNL. Het streven is altijd geweest om gezamenlijk te groeien en te profiteren van de groei in de pakkettenmarkt, waarbij medewerkers, klanten, ondernemers en PostNL allemaal hun voordeel behalen.

De grote bedrijfsonderdelen van PostNL ondergaan een transformatie als gevolg van technologische veranderingen. Het online winkelen neemt toe en het gebruik van brievenpost daalt jaarlijks, omdat steeds meer mensen kiezen voor digitale vormen van communicatie. Deze snelle veranderingen hebben aanzienlijke impact op de bedrijfsprocessen en het personeel van PostNL.

Om de jaarlijkse unieke kerstzegels onder de aandacht van het publiek te brengen en ervoor te zorgen dat mensen ondanks de vele digitale mogelijkheden toch dat leuke kerstkaartje naar hun familie en vrienden blijven sturen, hebben wij in opdracht van Activation Heroes drie prachtige PostNL-fotobooths gerealiseerd.
Deze geheel in full color uitgevoerde booths voorzien van een mooie leren bank en full color geprinte vloer vormen de setting voor hele mooie foto's.

In deze kleurrijke fotobooths konden mensen gratis door een professionele fotograaf een leuke en ludieke foto van zichzelf laten maken, die ze vervolgens gratis op een ansichtkaart konden laten afdrukken. Natuurlijk kon er een kerstzegel op geplakt worden, zodat de kaart bijvoorbeeld naar hun oma kon worden verstuurd. Deze actie hebben we in de aanloop naar Kerstmis op maar liefst negen grote winkelcentra mogen faciliteren.

Met deze interactieve en feestelijke fotobooths wilde PostNL de magie van het versturen van kerstkaarten weer tot leven brengen en mensen aanmoedigen om op een persoonlijke manier contact te maken met hun dierbaren tijdens de feestdagen.
fotobooth postNL

Terug naar overzicht