Ferrero Rocher

Ferrero is allesbehalve gewoon. Een familiebedrijf met een echt progressieve en mondiale visie.
Thuisbasis van iconische merken zoals Nutella®, Tic Tac®, Ferrero Rocher®, Raffaello®, Kinder Surprise® en Kinder Bueno®.
Terwijl de liefde voor onze merken blijft groeien, groeit ook onze wereldwijde aanwezigheid. Vandaag de dag is de Ferrero Groep actief in 55 landen en worden onze producten verkocht in meer dan 170 landen.

Voor Ferrero Rocher is de kerstperiode van groot belang, vooral voor de luxueuze chocoladeproducten. Om dit te benutten in gerenommeerde winkelcentra en stations, hebben wij in opdracht van Activation Heroes een uiterst luxe promotie-opstelling ontwikkeld en gerealiseerd, waarbij de gouden uitstraling centraal stond.

Een overvloed aan speciaal vervaardigde gouden, witte en bruine cadeaudozen flankeren de gouden bemonsteringsbalies en de met wit leer beklede zitbanken. De inpakdames toverden de Ferrero Rocher-pakketjes om tot ware kunstwerkjes, die gretig werden afgenomen door de bezoekers van de opstelling.

De setting straalde een sfeer van luxe en verfijning uit, perfect passend bij de feestelijke ambiance van de kerstperiode. Bezoekers werden verleid door de glinsterende gouden accenten en de aantrekkelijke presentatie van de Ferrero Rocher-producten.

Deze opvallende promotie-setting creëerde een exclusieve beleving voor het winkelend publiek en zorgde voor een verhoogde interesse in de Ferrero Rocher-producten. Door de combinatie van een aantrekkelijke presentatie, deskundig inpakwerk en de hoogwaardige kwaliteit van de chocolade, werd de kerstperiode een succesvolle periode voor Ferrero Rocher.

Met deze luxueuze promotie-setting wist Ferrero Rocher zich te onderscheiden in de drukke winkelomgeving tijdens de feestdagen en consumenten te verleiden om te genieten van de heerlijke smaken en elegantie van hun chocoladeproducten.

Terug naar overzicht